maandag 31 december 2012

Follies ! English and Nederlands

Verdorie,  weer een ladder in mijn kous.  Ik hoop dat ik nog een pakje kousen heb boven. Rood pakje, jarretels, high heels en de glitterjurk aan. Op naar de Big night in Maxfollies. We mogen blijven slapen gelukkig. Ik ben benieuwd wat de avond ons zal brengen. Kost een hoop maar is wel een perfecte afsluiting van dit jaar. Op naar het volgende !! Gekke dag vandaag. Ik heb ook een dartboard gekocht (kan ik eindelijk mijn pijlen weer gebruiken)en een nieuw kabeltje voor de Tomtom. Morgen nog wat nieuwjaarsvisites afwerken, heel gezellig allemaal. Als ik een kater heb doe ik wel een zonnebril op.
Happy new year to everybody!!  Nick, deze is voor jou !
Damn, another ladder in my stocking. I hope I still have a packet of stockings above. Red suit, suspenders, high heels and my glitter dress. On to the big night in Maxfollies. We booked an overnight arrangement in the follies.  I wonder what the night will bring. Costs a lot but it is a perfect end of this year. On to the next year! Crazy day today. I also bought a dartboard (I can finally use my arrows again) and a new cable for the Tomtom. I won't get lost now :) Tomorrow some New Year visits, all very nice.. If I have a hangover i  will wear my sunglasses, so no one will see.
Have a happy new year everybody !! Nick, this one is for you!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten