woensdag 26 december 2012

Anouk glimlacht. Wat heeft ze genoten van haar cadeau's. Het cadeau van mijn liefste heb ik al op kerstavond gekregen. Het was niet geschikt om bij het familiediner te krijgen.We hebben er veel plezier mee (en om) gehad, al bijna 2 dagen lang! Ik grinnik. Het zou misschien een stukje van mijn geheim vrijgeven en dat ben ik helemaal niet van plan.


Anouk smiles. How she enjoyed her presents. The present of my lover i got on christmas eve. It was not suitable to be given during our family christmas diner. We had a lot of fun with it, for two days in a row now! I giggle.  Given at the family christmas diner it would most likely reveal a piece of my personal secret. And thats going to happen, not if i can do something about it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten