zaterdag 15 december 2012

Nina wrijft over haar armen, alles jeukt weer. Elk jaar hetzelfde liedje, van de hars uit de kersttakken krijg ik uitslag. Hoe laat is het? Na acht uur al weer, nog 17 kerststukjes te gaan. Zal ik wat van die creme van Anouk op mijn armen smeren? Het is allicht te proberen. Heksje Anouk maakt zelf anti-rimpelcreme volgens haar "geheime" recept, maar wel op basis van Aloƫ vera. Voor ons maakt ze altijd proefzakjes, kunnen we het ook proberen. Overal liggen die zakjes. Ik knip er een open en smeer het over mijn armen, lekker verzachtend wel. Misschien werkt het echt, ik zie haar al voor me. Roerend in een heksenketel, naakt, in het licht van de volle maan. Echt iets voor haar. Onze familie schijnt trouwens vol geheimen te zitten. Mijn geheim heb ik ook nog niet onthuld.
Nick zit kennelijk ook al vol geheimen maar de zoektocht naar hem heb ik, na het debacle van afgelopen weekend, even in de wachtstand gezet. Wel hebben we besloten om sommige blogs ook in het Engels neer te zetten, dit om de kans Nick te vinden te vergroten.
Heb ik nog orchidee takken? Nog 12 stukjes te gaan inmiddels. Het is nog een beetje koud in de kiosk, de kachel heeft hem nog niet op temperatuur gebracht. Ik besluit mezelf warm te zingen, helpt altijd. Have yourself a merry merry christmas.....

Search for Nick, who has the information about Nick's Life? (Co-writer asked.)
Nick was last seen in Belgium or Brindisi, we are not sure, he could be anywhere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten