woensdag 19 december 2012

Gisteravond mijn vriendje alleen gelaten, ik moest naar een kerstdinertje. Een uur of 9 kwam ik terug en hij begroet me met een glas wijn en een heerlijke kus. Dat vond ik al enigszins raar maar toen ik het boek 50 tinten zag liggen begon er al een lichtje te branden bij mij. Verwachtingsvol keek ik hem aan. Hij tilde mijn voeten op de bank, trok mijn schoen uit en begon mijn voeten te masseren. Zijn handen reikten omhoog, langzaam en strelend. Hij maakt de haakjes van mijn jarretel los en trekt mijn kousen uit. Zij mond naderde mijn voeten en hij begon mijn voeten te liefkozen met zijn mond.
De avond werd lang maar heel fijn.  Dankjewel 50 tinten, kennelijk een boek met een boodschap. I love this book! http://www.facebook.com/ELJamesAuthor

Last night i left my boyfriend to go to a christmas diner. Around 9 o´clock i returned and i was welcomed with a glass of wine and a long kiss. That was kind of strange but when i saw ther book 50 shades of gray on the table i knew ! He lifted my feet and gave them a wonderfull massage. His hands were going higher and higher over my legs and he opened the hooks of my garter belt. Ever so slowly he removes my stockings and his mouth started to cherisch my feet. Thank you 50, a book with a message. I love this book.
 
 
@Lewis Miranda @Douglas Bramlett

Geen opmerkingen:

Een reactie posten