dinsdag 8 januari 2013

Ik zoek nog steeds/still searching

I'm still searching for a writer who can tell the story of Nick.  Nick is an internet marketeer, travelling a lot and he has a lot of secrets. Will you be the writer i'm searching for? Website will contain three books, 2 of the sisters and the third is Nick's book. Don't let me down please.

Wie wil het boek over Nick schrijven. Komt op een website met de boeken over Anouk en Nina.
Nick is internet marketeer, reist veel en heeft veel geheimen.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Hannie,

    Ik kijk af en toe op je blog en heb interesse om mee te schrijven.
    Misschien is het handig als ik enkele verhalen mail zodat je kunt zien of ik mogelijk de belevenissen van Nick kan schrijven.
    Je kunt me mailen: johanv3@hotmail.com

    groeten, Johan van de Velde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Johan,

    Ja leuk, ik ben benieuwd !

    Groet,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen