donderdag 10 januari 2013

As promissed ! Zoals beloofd !


Sequel of Anouk's toyboy.

After a long night of searching a toyboy on the internet Anouk found one on a popular dating site. She send him a mail with just one word "WOW". Now wait and see.

The other day I find an answer to my "Wow" in the mail I send to my toyboy. "Tonight at 8 o'clock on MSN? Well that's where I am at 8 pm, behind my pc, waiting for exciting things to come. Right now I hate Janet, with her strange plans. Even without considering the fact that I initiated the search for a toyboy. 
<Hi Anouk. Thanks for your nice but very short text> appears on my screen.
Oh dear, now its on! <he hello, nice stranger>
 <My name is Michael, how are you today?> 
After the usual survey questions we come to the point that a date could be made. < Shall we meet in Rotterdam?  
<Is ok Michael, I know a few nice places downtown>
<Actually I would like to buy a pair of awesome shoes >
I gasp, I had forgotten that he is only 23 years old, with a shock I'm back on earth. But, I'm very determined to go ahead with my little list. Toyboy is on it and I want to delete this item.
<Michael, that's ok, but I really want to share something with you. You've surely seen I'm a little bit older than you? >
<Yes offcourse, I fancy older women>
<Super, we go downtown and we'll see what happens. I must also introduce you to a girlfriend of mine. She is also Milf>
<That's good honey, the more the merrier. We make it a wonderfull day>
I've discovered that he really enjoys an older woman being interested in him. He's a doll.
<Shall I pick you up at railwaystation Lombardijen? It is not do-able, and besides that, very expensive in Rotterdam downtown to park your car >
With this remark I give him an escape in case he has no car. He grabs the escape with both hands. I'm getting good at this!.
<A very good idea Anouk. I'll see you next Saturday at 11:00 at station Lombardijen. Just in case I stay, I'll bring a weekend bag>
Enthusiast type though.:) That Saturday morning at 11 o'clock I was wobbling around on my high heels and my long, very long bearcoat waiting at the station for my (hopefully) lover.  
Completely sealed to my ankles in this coat. The train came in and I see my toyboy, with his weekend backpack, walking towards me. I wait until no one can see us, give him a radiant smile and open my coat. Under the coat I only wear lingerie, garters and stockings. It seemed like a good start to our exciting weekend and my surprise works. The shoes he wanted weren't bought that day, luckily the shops in Rotterdam also open on Sundays but I don't think he was disappointed. We drove, almost in a straight line, to my house and stayed there until around 7 pm.  Needless to say that I liked him a lot.
All rosy and a bit worn out we left towards my favorite pub. With this conquest I have to show off. On the way there I remember that I mustn't forget to tell Janet how wonderfull a tonguepiercing is.
At the exact moment we enter the pub together the croud falls silent. All heads are turning towards us and look at us incredulously.  WILL BE CONTINUED.


Vervolg van Anouk's toyboy


De hele avond besteed Anouk aan het zoeken naar een geschikte toyboy. Eindelijk heeft ze een lekker ding gevonden. Ze stuurt hem een mail met 1 woord : WOW". Nu is het afwachten geblazen.

De andere dag vind ik een antwoord op mijn “Wow”  met de volgende tekst in de mail.   ‘Vanavond rond de de klok van 8 op MSN? ‘ Nou daar zit ik dan stipt om 8 uur achter mijn pc, te wachten op wat er komen gaat. Op dit moment kan ik Janet wel schieten, zij met haar rare plannetjes. Even voorbijgaand aan het feit dat ik zelf research en de aanzet tot meer had gedaan. 
<Hallo Anouk, ben je er al? Bedankt voor je leuke maar erg korte tekst>  oh dear, nu moet ik wel. <hé hallo, leuke onbekende>            
<Mijn naam is Michael, dat praat iets makkelijker> komt er snel terug.  Na de gebruikelijke verkenningsvragen zijn we aanbeland op het punt dat er een afspraakje gemaakt zou kunnen worden.                                                                                                                                                       <Wanneer zullen we afspreken dan, zullen we er een dagje Rotterdam van maken?>                           <Is goed Michael, ik ken hier een paar leuke plekken om te bezoeken>                                        
<Eigenlijk wil ik graag de stad in om een paar gave schoenen te kopen>  Even was ik vergeten dat hij pas 23 jaar is, met een schok ben ik weer terug op aarde.    Maar vastbesloten om mijn lijstje weer iets op te schonen mail ik hem terug. 
<Michael, dat is goed maar ik wil je eigenlijk iets vragen.  Jij hebt toch wel gezien dat ik een ietsiepietsie ouder ben dan jij?>    
<Ja natuurlijk, ik val op oudere vrouwen>                                                        
<Dan is het goed, we gaan samen de stad in en daarna zien we wel. Ik moet je ook nog voorstellen aan een vriendin van me. Ze is ook Milf>                                                                                                 
<Dat is goed lieverd, the more the merrier. We maken er een gezellige dag van>    
Ik heb nu wel door dat hij er ontzettend van geniet dat een oudere vrouw interesse in hem heeft.                                                                                                                                                   
<Zal ik je bij station Lombardijen op komen halen? Het is geen doen om hier met een auto heen te komen, zeker parkeren is lastig>  Hiermee geef ik hem een escape voor het geval hij nog geen auto heeft. Hij grijpt het met beide handen aan.  Ik word hier nog goed in, denk ik genietend.                                                      
<Doen we is een goed idee van je, ik zie je aanstaande zaterdag om 11.00 uur op station Lombardijen. Voor het geval dat ik blijf neem ik in ieder geval een weekend tas mee>   
Enthousiast type wel.                 
Die zaterdag ochtend stond ik wiebelend op mijn high heels en met mijn berenjas aan bij het station. Helemaal dicht, tot mijn enkels gesloten.  De trein kwam binnen en ik zie mijn toyboy, met zijn weekend rugzak, op me toelopen. Ik wacht tot niemand ons kan zien, geef hem een stralende glimlach en doe mijn jas open.  Onder de jas heb ik alleen lingerie, jarretels en kousen aan.  Het leek mij een goed begin van ons spannende weekendje en gelukkig vind hij dat ook. De schoenen hebben we die dag niet meer gekocht, gelukkig zijn de winkels in Rotterdam ook op zondag open maar ik geloof niet dat hij het een ramp gevonden heeft om nog iets langer op zijn oude schoenen rond te lopen. We zijn bijna in een kaarsrechte lijn naar mijn huis gereden en zijn er pas weer rond 7 uur  ‘s avonds vertrokken.  Uiteraard richting mijn stamcafe. Met deze verovering moet ik wel even gaan pronken.   Ik bedenk onderweg dat ik niet moet vergeten aan Janet te vertellen hoe fijn zo’n tongdingetje is. Op het moment dat we samen naar binnen lopen valt de kroeg stil. Alle hoofden draaien zich onze kant op en kijken ons ongelovig aan.  WORDT VERVOLGD!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten